: +31(0) 84 837 40 99

Welkom bij onze klantenservice

Beste bezoeker, bij PortemonneeZ staan wij graag voor u klaar. Hier kunt u terecht voor informatie over uw bestelling en de algemene werkwijze van onze webwinkel. Wordt uw vraag hieronder niet beantwoord, neem dan gerust contact met ons op. Doorgaans behandelen wij een contact binnen 24 uur.

Informatie

Mijn login gegevens
Uw wachtwoord vergeten? U kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
De voordelen van een account
Met een account heeft u inzicht in uw eerdere bestellingen, kunt u met een muisklik opnieuw bestellen, verlanglijstjes maken, review en tags plaatsen. Klik hier om een account aan te maken.
Betaling
U kunt bij ons veilig en gemakkelijk betalen met iDeal, Paypal, eenmalige machtiging of via bank overschrijving. Vlak voor het afronden van uw bestelling kunt u uw gewenste keuzen kiezen. Nadat u een keuze heeft gemaakt kunt u uw bestelling afronden en verschijnt uw vertrouwde betaalscherm. U kunt dan de betaling afronden zoals u gewend bent.
Verzendkosten
Afhankelijk van het product wat u kiest kunnen de verzendkosten variëren. Wij hanteren 3 tarieven t.w. € 1,95 - € 2,95 en maximaal € 5,95. Om de verzendkosten van een product te zien, plaatst u deze in de winkelwagen en dan kunt u daar een verzendkosten check doen.
Levertijden
De gemiddelde levertijd is 3 werkdagen (vanaf datum betaling tot levering aan de deur). Wij zijn ons bewust dat we niet de snelste zijn maar leveren (mits op voorraad) des te zeker.
Order informatie
U kunt ten alle tijden orderinformatie inzien via onze order informatiepagina.
Ruilen en retourneren
U mag een geleverde bestelling binnen veertien (14) dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Tevens dient u een RMA nummer aan te vragen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@PortemonneeZ.nl of via ons contactformulier. Het retourpakket dient duidelijk voorzien te zijn van dit RMA-nummer. Klik hier voor meer informatie over een RMA nummer
Retouradres
PortemonneeZ.nl
Aalsterweg 89 A
5615CB, Eindhoven
Nederland
RMA nummer aanvragen
Wilt u een product retour zenden? Vraag dan via het contactformulier of via info@PortemonneeZ.nl eerst een RMA-nummer aan. Geef in het formulier (bij notitie) mee dat u een RMA nummer wens en vergeet vooral niet uw orderID mee te sturen. Het retourpakket kunt u verzenden naar ons adres met een pakketdienst naar keuze. Het retourpakket dient duidelijk voorzien te zijn van het RMA-nummer. Het pakket dient door u gefrankeerd te worden; ongefrankeerde en retourzendingen zonder RMA-nummer worden niet geaccepteerd.
Ik heb geen tracking nummer ontvangen
Dat kan. Een tracking nummer is alleen beschikbaar als de verzendkosten van een bestelling €5,95 is. Valt u binnen deze categorie en heeft u geen trackingnummer ontvangen? Dan kunt u via onze order informatiepagina uw ordergevens en trackingnummer opvragen en inzien.
Overige vragen
Wordt uw vraag hier niet beantwoord, neem dan gerust contact op. Doorgaans behandelen wij een contact binnen 24 uur.